;
Covid-19-pandemien har sendt chokbølger gennem den globale økonomi, og     regeringer verden over har pumpet milliarder af kroner ud i krisehjælp, mens virksomheder ihærdigt forsøger at viske duggen af den strategiske Læst 550 gange

Vil bæredygtighed stadig være relevant for jeres virksomhed efter Coronakrisen?

Jakob RiiskjærLead consultant, Valcon

Da jeg købte min første lejlighed sammen med min kone, var vi i dialog med flere banker – én bank ad gangen. Den første bank vendte aldrig retur og den Læst 1299 gange

Kommentar: Bankdirektøren bør gå mere på kaffebar

Philip TelmerSenior Management Consultant i H&B | Hildebrandt & Brandi

Coronakrisen har tvunget mange virksomheder til at foretage markante ændringer, men det er ikke nødvendigvis udelukkende skidt, mener Marc Rener Nyeland. 

Fasthold de gode forandringer

Marc Rener NyelandClient Engagement Director i Valcon

Modsat marts oplevede april en kraftig aktiefremgang og blev dermed endnu en historisk aktiemåned. De seneste måneders kraftige bevægelser har accelereret vægtforskellene mellem de forskellige sektorer. En udvikling, man som Læst 783 gange

Endnu en historisk måned på de finansielle markeder

Otto FriedrichsenPartner og aktiechef i Formuepleje

Det kræver en stor indsats at ændre sin organisation på få uger, men det kan lade sig gøre, skriver Senior Partner i Valcon Ulrika Tiverman og Principal Alfred Muurholm.

Hvordan omstiller I organisationen til en ny virkelighed – på få uger?

Ulrika TivermanSenior Partner, Valcon

Bain evaluerer covid-19-udbruddets effekt på den globale handel i denne situationsrapport og hæver nu trusselsniveauet. Forbered din virksomhed på to til tre kvartaler med recession. Trækker det i langdrag, kan Læst 587 gange

Forbered din virksomhed på omfattende økonomiske skader

Karen HarrisAdm. direktør for Bain & Company Macro Trends Group

Den politiske debat i Danmark vil være markant, når det igen bliver hverdag, skriver InsideBusiness’ politiske ekspert, Thomas Juul-Dam. Læst 758 gange

Sådan bliver dansk politik efter corona

Thomas Juul-DamDirektør og parter i PrimeTime Kommunikation

Løsningen er at reagere på den nuværende situation uden at miste blik for fremtidige muligheder, skriver InsideBusiness’ ekspert. Læst 670 gange

En offensiv tilgang kan forøge jeres markedsandel, også i hårde tider

Simon BøgeClient Engagement Director, Valcon